دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه به نام آی ای امان

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه به نام آی ای امان

موضوع : فارسی, ,

دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه به نام آی ای امان

Download New Music Alireza Pishgah - Ay Ey Aman

متن آهنگ علیرضا پیشگاه به نام آی ای امان :

ای ناب ترین حادثه‌ی زندگی من
ای ساده ترین علت دیوانگی من
باید تو بدانی که چه کردی با دل من
ای سخت ترین معنی آوارگی من
بیراهه و گمراه منم راه توی تو
در دیده و نادیده به هر راه تویی تو
در جمع شلوغم خبر از عشق ندارم
تنها به میان ماندم همراه تویی تو

آی ای امان از دست تو جانان
دستی رسان بر دست من ای جان
من بی تو در غم میشوم حیران
آی ای امان از دست تو جانان
من بی تو در غم میشوم حیران
آی ای امان از دست تو جانان
دانلود آهنگ جدید علیرضا پیشگاه آی ای امان

چاره ندارم بی تو بی قرارم
عمریست برای دیدنت لحظه شمارم
من خواب ندارم دگر تاب ندارم
از دوری چشمان تو مهتاب ندارم

آی ای امان از دست تو جانان
دستی رسان بر دست من ای جان
من بی تو در غم میشوم حیران
آی ای امان از دست تو جانان
من بی تو در غم میشوم حیران
آی ای امان از دست تو جانان

Mp3 320

Alireza Pishgah - Ay Ey Aman

 


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز